Mezinárodní výstava psů všech pleme - České Budějovice

24.04.2010 00:00

V sobotu 24.4. jsme vyrazili na naši první výstavu.. Když říkám první, myslím tím absolutně první v kruhu pro mě i pro  Ozzyho.. A aby toho nebylo málo, tak jsme zahajovali a byli v kategorii jediní. Ozzy byl strašně spokojený, nic divného, on je stále happy... Štěstí a radost zněj přímo čišela,zvlášť když mi při běhu skákal po ruce a roztomile se mi pletl pod nohy :-) No, neměli jsme natrénováno a ani jeden z nás moc nevěděl co máme dělat. Nicméně, pan rozhodčí po kontrole zoubků dostal od zrzounka alespoň pusu.

Abych to zkrátila...dostali jsme celkem pěkné hodnocení s tím, že hlavně je potřeba trénovat. Známku N (nadějný) jsem i obulela, hlavně protože jsem měla dojem, že jsem to celé pokazila... Nakonec je to dobře, nakoplo mě to k intenzivnímu tréninku... Máme na to týden, pak frčíme do Prahy.. :-)

Fotky naznačují jaká to naše první vystavování byla nádhera...ale co..mákneme a brzy se těmto fotkám budeme smát..