XIX. Mezinárodní výstava psů všech plemen FCI - Praha Letňany

01.05.2010 00:29

Na tuto výstavu jsem odjížděla o dost klidnější než na tu první. Za prvé mě bolela hlava,protože jsem předchozího večera neodolala a popíjela produkt českých mistrů sládků, tudíž nervozita se mi do hlavy už nevešla. Za druhé jsme s Ozzym trénovali. Za třetí se u nás doma stavila Jana Helešicová a skvěle nám poradila (díky Jani). A za čtvrté jsem si řekla, že vlastně o nic nejde..Ozzy je fakt happy pes, tak jsem si řekla, že já budu taky happy... I přes všechny posměváčky co umí, ale neporadí a pasou se na neúspěchu druhých...

                                  

Ozzy byl opět v pohodě..opět po kontrole zubů dostal pan rozhodčí pusu a opět jsme dostali moc pěkné hodnocení...samá pozitiva : správná velikost, výborná povaha, úhlení končetin ve správném stádiu, dostatečná síla kostí, hlava typická..atd ..a jako bonus při docela fajn rozhovoru dobrou radu ohledně dalšího tréninku...a známku VN (velmi nadějný).. :-)

Hurááááá...

    

Už se tešíme do Lanškrouna...Nejen na výstavu,  pojede s námi totiž tentokrát i Kubíček a potkáme se tam s Markétkou, Lupínem a Plutem..